Home » , , , , » Grusomme Mig (2010) Fuld Streaming

Grusomme Mig (2010) Fuld Streaming

Spille streaming Grusomme Mig i high definition-format. Se streaming Grusomme Mig i HD-kvalitet. Online streaming Grusomme Mig i top videoformat. Download fuld Grusomme Mig i bedste kvalitet. Se fuld film Grusomme Mig i bedste video format.


Nu kan du se komplet beskrivelse af Grusomme Mig nedenfor:
  • Original titel : Despicable Me
  • Film titel : Grusomme Mig
  • År for film : 2010
  • Genrer af film : Animation, Familie,
  • Status for film : Released
  • Udgivelsesdato for film : 2010-07-08
  • Virksomheder af film : Illumination Entertainment, Universal Pictures,
  • Landene i film : United States of America,
  • Sprog af film : English,
  • Varighed film : 95 Min
  • Gennemsnitlig stemme af film : 6.9
  • Youtube ID film : RXZY_XRjABs
  • Oversættelse af film : EN,DE,IT,NL,RU,FR,ES,PT,ZH,HU,CS,TR,FA,FI,SV,EL,DA,HE,SR,SL,PL,NO,SK,UK,KO,BG,JA,
  • Aktører film :Ken Jeong (Talk Show Host (voice)), Dana Gaier (Edith (voice)), Kristen Wiig (Miss Hattie (voice)), Jason Segel (Vector (voice)), Mindy Kaling (Tourist mom (voice)), Pierre Coffin (Tim the Minion / Bob the Minion / Mark the Minion / Phil the Minion / Stuart the Minion (voice)), Julie Andrews (Gru's Mother (voice)), Elsie Kate Fisher (Agnes (voice)), Rob Huebel (Anchorman (voice)), Miranda Cosgrove (Margo (voice)), Jemaine Clement (Jerry the Minion (voice)), Danny McBride (Fred McDade (voice)), Will Arnett (Mr. Perkins (voice)), Russell Brand (Dr. Nefario (voice)), Steve Carell (Gru (voice)), Jack McBrayer (Carnival Barker / Tourist Dad (voice)), Chris Renaud (Dave the Minion (voice))

1323594

Grusomme Mig er bedst film skabt af Illumination Entertainment, Universal Pictures, ved hjælp af en beskrivelse af filmen er "I et dystert, dunkelt hus bor Gru. Og Gru er en grusom type. Han er så grusom, at han har udtænkt en plan, som vil chokere hele verden: Han vil stjæle månen. Intet kan stoppe Gru, for han bruger både krympestråler, frysestråler og tungt armerede køretøjer og luftfartøjer til at rydde eventuelle modstandere af vejen. Men så møder han de tre forældreløse piger Agnes, Edith og Margo. Og de synes ganske overraskende, at Gru har faderpotentiale.". Filmen er produceret med fremragende grafisk kvalitet, bedste øre sprænge lydkvalitet og størst bedste skuespillere.

Personer første se denne film er jeg ikke helt sikker i tilfælde I interesseret i idé eller ikke. Efter at have set det Jeg vil bare bruge at indebære hvori virkelig sætter pris. Jeg anbefaler stærkt denne film for dem, der værdsætte genre Animation, Familie, . Måske ser det gratis blot ved klikke indsende og tilmeld, måske ser variant nyeste filmtitler uden beregning.

... Fuld film streaming Grusomme Mig i video i høj kvalitet 1080p ....




Producer : Janet Healy, Executive Producer : Sergio Pablos, Screenplay : Ken Daurio, Executive Producer : Nina Rappaport, Producer : Christopher Meledandri, Art Direction : Eric Guillon, Director : Chris Renaud, Editor : Gregory Perler, Screenplay : Cinco Paul, Original Music Composer : Pharrell Williams, Story : Sergio Pablos, Director : Pierre Coffin, Production Design : Yarrow Cheney, Editor : Pamela Ziegenhagen-Shefland, Original Music Composer : Heitor Pereira, Producer : John Cohen
Selvfølgelig, nu du kan se film involverer Grusomme Mig 100% længde og tilegne den hyperlink til dette flick Grusomme Mig i top kvalitet.


Tags: duringcreditsstinger,

Share this article :

Send en kommentar

 
Support : Copyright © 2011. comedy movie - All Rights Reserved